20 Aralık 2014 Cumartesi

NARS Malacca

Ağustos ayından beri kullandığım ancak bir türlü yazmaya elimin gitmediği ürünlerden biri Nars Malacca far. Nars'ın geçtiğimiz yaz satışa sunulan Adult Swim koleksiyonundan olsa da sitede 'iridescent peacock' olarak tanımlanan bu rengi ben en çok sonbahar sonu - kış aylarındaki göz makyajıma yakıştırdım. The Balm Nudetude paletiyle beraber kullanıyorum.
Nars Malacca eyeshadow is in my collection since August but I couldn't write this review for months. Now I realize it was just because I consider this shade as a part of my fall - winter smokey palette (and match it w/ The Balm Nudetude), although it was from summer collection Adult Swim of Nars. It is defined as 'iridescent peacock', emerald shimmer on plum base.

Bu iki kare farklı açılardan mürdüm bazının (sol) ve zümrüt rengi ışıltısının (sağ) daha baskın olduğu halini yansıtıyor. Ancak ıslak kullanımda elde ettiğiniz renk hafif ışıltılı mürdüm.
Here is two shots from different angles, on left base colour and on right its shimmer is more apparent. When its applied wet or with a primer, it becomes a shiny plum shade.

Hiç yorum yok: