9 Temmuz 2014 Çarşamba

#instaweek in Antwerp

Geçtiğimiz hafta, yeniden Antwerp'teydim. Küçük şehirlerde kolay sıkılan bir yapım olsa da, burası bir istisna. Güne Le Pain Quotidien'de sıcak çikolatalarla başladım. Seyahat klasiği olarak İstanbul'da bulamadığım yayınlar ve kitapların peşine düştüm, bir de Temmuz ayı şehrin tüm mağazalarında indirim ayı olunca alışverişim sadece dergi ve kitaplarla sınırlı kalmadı :)
Last week I was in Antwerp again. Although I'm capable of getting bored in smaller cities, this one is an exception. These Instagram shots are about breakfasts with hot chocolate, indie magazine & reference book hunting, lots of shopping thanks to sale month of the city and me before the go :)

Geçmiş Antwerp yazılarım / My former posts about Antwerp:

1 yorum:

BlogVintage Duygular dedi ki...

Resimleri görünce anladım: Bende alışverişi öyle özledim ki <3 Kızım doğsun göbek gitsin mutlaka birşekilde acısını çıkarmam lazım. ;)