8 Haziran 2014 Pazar

Bi' Güzellik - One Love Fest Kombine

Blogumun ilgi ve alakaya muhtaç olduğu, siz takipçilerimin de yeni yazılara hasret kaldığı bu günlerde bir güzellik yapmak istedim: İçinizden biri benim yerime de kendini müziğin ritmine kaptıracak. Tek yapmanız gereken blogumu GFC ya da Bloglovin aracılığıyla takibe almak ve katıldığınıza dair yorum bırakmak. 10 Haziran gece yarısı kazanan bu adresten açıklanacak.
A giveaway of One Love Festival (in Istanbul) invitation, hope to please you next time!
KAZANAN, BERİL ÖKE GÜLEN. (random.org sonucu)

Takipte kalmak için / Keep in touch: FACEBOOK - INSTAGRAM - GOOGLE+

4 yorum:

mor uçurtma dedi ki...

serenay ismiyle katıldım umarım bana çıkar

ekin öge dedi ki...

ekin öge (tombul sokak) ismiyle katıldım, gfc den takipteyim, bilet almadığım için çok üzülmüştüm bana çıkar yaa umarım.

Beril Öke Gülen dedi ki...

Ben de isterim valla, zaten takip ediyorum :) berilgulen@gmail.com

Gizemgoker dedi ki...

Katıldım umarım kazanırım :)