22 Mart 2014 Cumartesi

Rahatla ve Hafife Al! / Relax and Take it Easy!

Geçtiğimiz cumartesi giydiğim kombini yazma fırsatını yeni buluyorum. Zaman (her zamanki gibi ben daha nasıl olduğunu anlamadan) geçiyor ama dolu dolu yaşadığım sürece durumdan hiç şikayetçi değilim. 20 Mart'tan (ekinoks) beri de daha mutlu ve canlı hissediyorum kendimi, kışı her ne kadar sevsem de güneş ışığıyla şarj olan bir bünyeye sahibim sanırım. Mutlu baharlar ^.^
Finally sharing my outfit from last saturday. As usual, time passes by incredibly fast but there's nothing to complain about, if you're enjoying it fullest. Besides I'm feeling better and alive since March 20th (equinox); I must admit that sunshine might be my fuel, even though I like winter ^.^

Ceket / Jacket: Asos
Bluz / Blouse: Pull & Bear
Etek / Skirt: Batik
Bileklik / Bangles: Stradivarius
Çanta / Bag: Oasap
Sneakers: Supra Falcon Badge

7 yorum:

Rana Demir dedi ki...

Ne kadar güzel olmuşsun!Kombini çok beğendim ♥️ Resimler harika
Sevgiler

j.d. dedi ki...

Güneş ışığı ve sıcak havalar benim de şarj olmamı sağlıyor. mutlu oluyorum ^^

Ania Zarzycka dedi ki...

Wow!! You look fantastic <3333

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

valki dedi ki...

kırmızı beyaz laci uyumu her dem favorilerimden^^...çok sevdimmm...ayrca ekinoks benim doum günüm ihihi gerçekten herkeste bi pozitif etki yaratıo :D

Adsız dedi ki...

Daha cesur olmayı denemelisin. Abla olarak tavsiyem.

What's Next dedi ki...

@Adsız; ilk gördüğümde aklımda yoktu bu yorumu yayınlamak ama daha sonra bu yoruma dair bir şeyler yazmak istedim ve seçtiğim mecra twitter oldu. kim olduğunuzu, düşüncemin size oradan ulaşıp ulaşmayacağını bilmiyorum - o yüzden belki geri dönersiniz diye buraya da not düşeyim:

öncelikle stil sahibi olmak, sadece kimsenin yapmadıklarını yapmak / giymediklerini giymek değildir. giyimde cesaret, belli kıyafetlerle (dekolte / mini vs.) ya da belli renklerle (neon / floresan vs.) sınırlanabilecek bir şey de değildir. kendi adıma, insanın kusurlarını, kendine yakışmayanı bilerek buna göre giyinmesini / davranmasını daha cesur bir tavır olarak görüyorum. yorum 'daha cesur giyinmek' değil de 'daha cesur olmak' şeklinde geldiği için de eklemeliyim; size sıradan gelen bir biçimde giyiniyor olabilirim ama gerçek hayatımda asla sıradan tavırlarım olmadığını söyleyebilirim. cesaret dediğiniz yapay bir kendini ifade biçimiyse, onla hiç alakam yok ama istisnasız her ortamda her zaman özüme uygun bir biçimde düşündüm ve davrandım. herhangi bir maske yardımıyla kendimi kimseye kabul ettirmeye veya onaylatmaya çalışmadım, sadece 'abla' gibi bir sıfatla herhangi bir alanda anonim olmadım. bana geçerli argümanlar sunarak geldiğiniz sürece eleştirilere de açığım, kimliğinizi de açık etmekten hiç çekinmeyin. son olarak sadece adına yaş dediğimiz rakamlarla kendinizi 'abla' olarak otorite ilan etmeniz meselesine de takılmayı pas geçiyorum.

Zeynep Ceylan dedi ki...

bu post benimde favorim ya :) daha çok böyle kombinler yapmalısın beybi