19 Ocak 2014 Pazar

FASHION INTERPRETATION

Blog yazmaya başlamak, hayatımda aldığım en doğru kararlardan biri. Bu yolla bilginin ve deneyimin paylaştıkça çoğaldığını öğrendim, bir de yazmanın benim için en büyük terapilerden biri olduğunu. Yazmaya ilk başladığım günlerde, güncel kalmak adına tüm enerjimle yenilikleri takip etmeye başladım ve gerisi geldi. Zaman içinde modanın sadece güzel kıyafetler ve havalı bir endüstriden çok daha fazlası olduğunu yaşayarak ve okuyarak öğrendim. İşte aşık olduğum an budur.
Writing this blog is one of my rightest decisions I made. In this way I learned that knowledge and experience increase, when they are shared and also writing is a great therapy for me. In the very beginning I was trying to catch up all the news and then I couldn't stop myself from researching. I found out that fashion is more than beautiful clothes and a cool industry, so I fell in love.

Moda hakkında hep okudum, artık daha da fazla okuyorum ve ilk bakışta cevabını bulamadığımız birçok sorunun cevaplarını bulduğumu anladığım andan beri bu projenin üstünde çalışıyorum. Modanın tüketicisini nasıl etkilediğinin, sosyolojik ve psikolojik yönünün izini sürdüğüm bir blog:
I always read about fashion, now I do it more and just started answering the questions on creation process, designer - consumer interaction and sociological and psychological aspects of fashion:

Hiç yorum yok: