18 Ocak 2014 Cumartesi

Compromise

Yeni bir post hazırlamadığım günlerden bahsetmeliyim sanırım. Günler çok hızlı geçti, ben akışa uyum sağladım ve bir süre sonra hayatla uzlaşmaya başladığımı anladım. Okula giderken gülümseyebiliyorum artık, çünkü sonrasında ne olursa olsun seveceğim işe döneceğimi biliyorum. 
I should tell few things about the days I was gone. Days passed fast, I adapted myself to the flow and after a while noticed that I made a compromise with life. Now I'm able to smile when I'm going to school, because I know that at the end of the day I'll be working on the stuff that I love.

Kendi dünyamda yeteri kadar mutluluk kaynağım olmadığını düşündüğüm anlarda da yeni uğraşların peşinden gidiyorum. Son günlerdeki en büyük tutkumsa modanın sosyolojik ve psikolojik yanını ele alan araştırmalar arasında kendimi kaybetmek. (Ve öğrendiklerimi güncel örneklerle yazıya dökmek, ancak bu başka bir postun konusu olacak.)
When it occurs to me that there isn't enough activities to make me happy, I come up with new things that excite and inspire me. My recet obsession & passion is researching sociological and psychological aspects of fashion. (And writing on them, but this will be the topic of another post.) 

BSL etek / skirt, Zara kolye / necklace, H&M portföy / purse.

2 yorum:

Ania Zarzycka dedi ki...

Wow!!! You look gorgeous <33333

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

uzun zamandır gördüğüm tek güzel kombinin gerçekten. hele o çanta :)