31 Ocak 2014 Cuma

*cheers* (3. Yıldönümü / 3. Year Anniversary)

3 sene oldu. Yaşanmışlıkları kelimelere indirgemenin pek de mümkün olmadığını biliyorum, yine de şunları mutlaka belirtmeliyim: Yazmaya başladığım ilk günden bugüne çok şey değişti, sadece moda üstüne yazarken kendimi modaya bakışım üstüne yazarken buldum. Kombinlerimle hikayelerimi (hayatımda olup bitenleri) anlatırken, ihtiyacım olanın hikayelerimi hazırlayacağım koleksiyonlarla anlatmak olduğunu gördüm. What's Next'in bir yanı hep o amatör ruhunu korudu, böyle olması gerektiğine inandım çünkü; 3 senedir ne olursa olsun bana kapıları açık olan ikinci bir evim var. Ben bu adresi mükemmel olarak tanımlanacak kalıplara sokmaya çalışsaydım, blog olarak ihtiyaç duyduğu kişisellikten mahrum kalacaktı. Ve 'gerçek' hayatımda güvenli alanımı terk etmek için ilk adımlarımı atıyorken, bu adresin benim için ne denli güven verici olduğunu anlatamam. Diğer yandan aynı soru hala aklımızın köşesinde (cevabını hala öğrenemedik dediğinizi duyar gibiyim): "Sırada Ne Var?". Söyleyeceklerimin belki en önemlisi; geçen bu sürede önemli olanın cevap değil de, cevabı ararken başımızdan geçenler olduğunu anlamış bulunuyorum.
It's been 3 years. I know this journey is nearly impossible to just sum up with a few words but here are the points that I need to mention: So many things have changed in these years; I started writing on fashion and then found myself writing on my attitude towards fashion / I started telling my stories (bits & pieces from my life) with my outfits and understood that telling my stories via the collections I drew or created is another option. I tried to keep What's Next's amateur spirit, in order to make it perfect with all of its flaws because I believed that this is the path I should take and I had a second home for 3 years. While leaving my comfort zone in my 'real' life, having a portable home is the greatest luxury I have. On the other side we still didn't find an answer to the question "What's Next?" but what we experienced during this journey matters more than the answer.

Beni okuyan / okumuş olan herkese teşekkürler, bugün gerçekten kutlanmaya değer!
Thanks a million to everyone who ever read this blog, we deserve a celebration!

1 yorum:

A.O Bolat dedi ki...

O amatör ruh zaten bu bloğu takip ettiren :)