29 Aralık 2013 Pazar

Yeni Yaş Dilekleri / New Age Resolution

Doğum günümü kutlama isteğim, her sene daha da azalıyor. Aslında sadece 19 olmuş olsam da, orta yaş krizine girdiğime dair dalgamı da geçiyorum kendimle :) Zaman kavramıyla aram iyi olmayınca, yaşları da sevemiyorum - insanları yaşlarına göre genellemek gerçek bir hata.
Every year, I become less enthusiastic about celebrating my birthday. Even though I'm only 19 now, I make fun of myself - saying that I'm having a middle age crisis :) Since I'm not OK with 'time' concept, I can't get along with ages too - generalization of people by their ages seems really wrong.

Yeni yaşımdan ve yeni yıldan tek dileğim; depresyonlarla beni sınamaması ve sevdiğim şeylere vakit geçirebilmem, ihtiyaç duyduğum motivasyon ve konsantrasyonla önüme bakabilmem. 
All I wish from my new age and new year are staying away from depression, being able to spend time with things I like / works I want to do and full motivation & concentration.

Stefanel atkı / scarf, H&M Men kazak / sweater, Zara leggings, New Yorker ayakkabı / heels.

8 yorum:

valki dedi ki...

nice nice mutlus eneleree edacııımmm^^...harka olmuşsun ve benim de bu yıl ki favori rengim bordo sana inanılmaz yakışmışşşş bayıldııım^^ <3 <3 <3

ben Raif dedi ki...

Nedenini bilmiyor olmama karşın ben bu fotoğraf çekildiğin yeri gereksizcesine seviyorum :D Çok bir şey olmayabilir, tamam hatta düz bile olabilir ama bilmiyorum bence stil postlarına güzel bir arka plan oluşturuyor :D

Yorumuma klişe bir anne sözüyle devam etmek istiyorum, "Taşa oturma yavrum, üşüteceksin" :D Tamam bu kısım tamamen espriydi, benden nefret etmeni istemiyorum :D

Son olarak da yeni yaşının sana istediğin tüm güzellikleri getirmesi dileğiyle :)

Dilara Köseler dedi ki...

Bu kadar erken bu ruh haline girmemiz doğru mu bilmiyorum ama bende aynı dertten müzdaribim ^.^
Yeni yıl ve yaşın sana birrrr sürü güzel şeyler getirsin canım :*

www.dilarakoseler.com

LoveThatDress dedi ki...

mutlu seneler canim. :)
cok iyi ve güzel bir blog. <3 benim blogumda bakarsan sevinirim
http://fashionsamba.blogspot.de/

Mia Wallace dedi ki...

vuhuu çok şıksıın :)

Lulu dedi ki...

nice mutlu yıllara canım. dolu dolu geçireceğin güzel bir yıl olsun

Selmanın Dünyası dedi ki...

vayy 19 en güzel yaşlardan biri. tadını çıkar cnm. her şey gönlünce olsun.

Adsız dedi ki...

Lütfen resimlerni daha çok paylaş. Çok güzelsin