8 Aralık 2013 Pazar

Sunday Joy

Uzun zamandır aradığım ama hayalimdeki gibisi bulamadığım parçalardan biri de bomber ceketti; geçtiğimiz günlerde Gusto'da bu modele denk geldim, deseni hiç aklımda olmayan bir tarzda olsa da zihnimdeki kabinlerde birkaç kombine uydurabileceğim farkettim ve aldım. Aradığım bir diğer parça ise Jil Sander'la literatüre lunch bag olarak geçen portföylerdi, Mudo'da karşıma çıktı.
There was a few items that I'm searching for, one of them was a bomber jacket. Yesterday I found mine at Gusto store; even though I wasn't planning to get one with scarf print, liked and bought it. Another item I was searching for was a Jil Sander type of lunch bag, later found it at Mudo.

Geriye sadece kombini tamamlamak kaldı :) Uzun zamandır etek & elbise tercih ediyorum ama bu jean aklıma geldiğinde, aslında bir değişikliğe ne kadar ihtiyaç duyduğu farkettim. (Giymediğimiz bazı parçaları insiyatifimizi kullanarak gardrobumuzda tutmak doğru bir karar olabiliyormuş!)
Need couple pieces more, to make it a whole outfit :) Nowadays I mostly wear dresses & skirts but as I remembered these jeans -worn there for the last time- I felt that I absolutely need a change. (Sometimes keeping a clothing that we didn't wear recently, isn't that bad!)

Gusto bomber ceket / bomber jacket, H&M jeans, Mudo lunch bag, Deichmann bot / boots.

4 yorum:

türkan engin dedi ki...

Çok tatlısın canım. Ben 32yaşındayım.moda konusunda senin gibi taze bir kana ihtiyacım vardı. Senin gibi giyinemesemde en azından feyz alacağım bazı şeyler olur. Başarılar sana

Moda Kadını dedi ki...

Merhabalar farklı şeyler arayan bir bloggerim.. Moda sayfamızda bu tarz bloglardan derleme yaparak sizin gibi bloggerlara yer vermek düşüncesideyiz.. Paylaşımlarınız güzel tebrik ederiz..

Adsız dedi ki...

Müthiş bir vücudun var. Lütfen daha fazla resimli post paylaş.

Adsız dedi ki...

Bir şey istesem? Bir kez o olmadan çeksen resim?