9 Kasım 2013 Cumartesi

Zamana Karşı / Against Time

Zamanlama kavramına da saatlerle zamanın ölçülmesine de inanmıyorum. Saate baktığımda gördüğüm rakamlar benim için hiçbir anlam ifade etmiyor, sadece insanların uymamı istedikleri tarihleri ve süreleri yakalamaya çalışıyorum. Bir süper kahraman olsam, zamana karşı savaşırdım.
I don't believe in timing nor measuring time with clocks. When I check out my watch the numbers I see mean nothing to me. I'm just adjusting myself to the dates or periods that people want me to fit in. If I could be a super hero(ine), I would fight against time.

H&M deri pantolon / faux leather pants, Oasap çanta / bag, Zara ayakkabı / shoes.


There are so many things that I don't understand / There's a world within me that I cannot explain /
Many rooms to explore, but the doors look the same / I'm lost I can't even remember my name.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

i'm drooling all over your shoes.literally.

valki dedi ki...

çok sevdim bu kombinii^^ <3

Ania Zarzycka dedi ki...

Wow! Fantastic outfit :) Lovely shoes :)

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

Buket pukFashion dedi ki...

Tshirt çok tatlııı,kırmızı ayakkabı ile super uyum olmuş:)

want more fashion dedi ki...

ayakkabilarin coook güzel !!!