5 Kasım 2013 Salı

Aynı Hata, Yeniden? / Same Mistake, Once Again?

Rodarte tasarımlarını ve koleksiyonlarını 'cici kız' stilinde veya kesimlerinde olmadığı sürece seviyorum. İlhamını 80'lerin 'glam' stili ve bugün hata olarak adlandırdığımız çokça parıltı ve baskın desenlerinden alan SS14 koleksiyonun, Lea Colombo'nun kareleriyle zihnime kazındığını farkettim ve yazmaya başladım.. 80'leri birebir yaşamamış biri olarak, o günlerin görünümlerini utanç verici bulmuyorum - trendlerin de döneminin koşullarına göre değerlendirmeliyiz. Ve o günlerden kalma görünümler, bir güncelleme ardından da hata gibi görünmüyorsa, değildir!
I like Rodarte's designs and collections, unless they come in 'sweet girl' style or cuts. As I noticed that I keep thinking about their SS14 collection - inspired by 80's 'glam'; intense prints (e.g. zebra / leopard) and glitter, considered as a mistake now - even it has been a while, thanks to Lea Colombo's shots, I started writing down.. I haven't seen 80's and don't know how it felt but I wouldn't call all those looks as a disaster - we should review trends, according to that decade's circumstances. And these upgraded versions of them, still don't seem as a mistake to you; then they aren't!

Her ne kadar sevmiş olsam da, kostüm niteliği taşıyan parçaları bir kenara ayırdığımda - en çok beğendiğim ve kendi tarzıma adapte etmeyi düşündüğüm görünüm, bu 'çabasız kitsch' kombin.
Although I loved them very much, if I should put aside the pieces that are costume-alike - my favourite look is this 'effortless kitsch' outfit, which is also kinda adaptable to my daily style.

2 yorum:

Ania Zarzycka dedi ki...

great collection! :)

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

rebeltakipte dedi ki...

pek benlik olmayan trendleri bile gözüm göre göre alışıp uygulamışlığım olduğundan eski dönem trendlerini de pek eleştirmiyorum :)