29 Ekim 2013 Salı

Vitray Deseni / Stained Glass Print

Bu aralar yine kendi içime döndüm, blogta sessizlik var; çünkü zaman çok hızlı geçiyor - Turgut Uyar'ın dizelerindeki gibi 'eylül toparlandı gitti işte / ekim filan da gider bu gidişle', ki Kasım'a geldik. (Mayıs'tan sonrasını komple kaçırmış da olabilirim tabi.) Beni yeni bir kombin paylaşmaya iteleyen güç, geçtiğimiz günlerde alışverişteyken karşıma çıkan bu vitray desenli etek oldu.
I retired into myself once again, this blog page became more quiet because time flies and I think I missed all the way since May. This stained glass printed skirt made me share a few photos & a post.

Mango kazak / sweater, BSL etek / skirt (Atlas Pasajı'ndan / From a local bazaar).

6 yorum:

Dilara Köseler dedi ki...

ara vermee özletiyorsun takipteyim :)) eteğini çok beğendim canım çokta yakışmış.. öpüldün! :)

www.dilarakoseler.com

want more fashion dedi ki...

etegini cook begendim.. keske bende taksimde olsamda alsam ondan bi tane :/

Sibel Demirci dedi ki...

Beni Taksim'e yönlendirdin, cumarrtesi doğruuu Atlastayım : çok yakışmışş

irem dedi ki...

ahh etegine bayildim, sonra atlas'tan aldigini gorunce ve istanbul'dan da cok uzak olunca ne kadar ozledigimi farkettim, bir taksim havasi alsam da kendime gelsem ...

rebeltakipte dedi ki...

eteğinin desenlerine bayıldım <3

elif yalçınkaya dedi ki...

instagramda da blogda da dönüp dönüp baktığım müthiş etek. denk gelirsem dayanamayıp alabilirim :)

elifinmesajivar.blogspot.com