16 Eylül 2013 Pazartesi

Out of Streets - 4

Out of Streets serisi geri döndü! Daha önceki projelere ( #1 - #2 - #3 ) yeniden göz attığımda, en çok kişiselleştirdiğimiz parçanın ayakkabılar olduğunu gördüm. Ama bir yeni fikirden daha zarar geleceğini sanmam :) Bu defaki çalışma bir çift Keds üzerine yapılmış, ilhamınıysa Van Gogh'un 'Yıldızlı Geceler'inden oluyor. (Van Gogh'un çalışmaları, Rodarte ve Ashish'in SS12 koleksiyonları için de ilham kaynağı olmuştu.) Sanat dünyasında keşfedilecek - çalışmalarına hayran kalınacak ve ilham alınacak çok sayıda ressam var, ruhunuza hitap eden biri bulunca gerisi bir DIY projelik iş..
Out of Streets strikes again! According to your former projects ( #1 - #2 - #3 ) shoes are the most common item to personalize. But I think one more new project won't harm :) This DIY made with a pair of Keds, inspired by Van Gogh's 'Starry Nights'. (Rodarte and Ashish were also inspired by Van Gogh artworks for their SS12 collections.) There is plenty more artist to discover, to admire their works and to get inspired by; just find one who appeals to your soul and the rest is a DIY project..

Yapım aşamasında dikkat etmeniz gereken birkaç noktaya gelirsek; öncelikle temiz kalmasını istediğiniz bölgeleri bantla korumaya almalısınız, açık renklerle (veya kuruboyayla) taslak hazırlamalısınız & kullanacağınız renk karışımlarına önceden çalışmak da yararlı olacaktır.
Remember while working; protect the part that you'll leave clear with tape, make an outline with lighter colours (or coloured pencils) & try out the colour mixes that you'll work with.
-
Siz de projenizi bu köşede paylaşmak isterseniz, fotoğraflarınızı ve mail'inizi bekliyorum:
You can also submit your own DIY projects to this mail address, with photos:
eda_nkb@hotmail.com

3 yorum:

MelonunOjeleri dedi ki...

bayıldım ben bu resmi özellikle çok seviyorum benim olsa giymeye kıyamam

ben Raif dedi ki...

Üstteki yoruma fena halde katıldım :D Bunlar daha çok yapıp, evin salonundaki kocaman kütüphanede sanat kitaplarının arasında sergilemelik olmuşlar :D

Eda Özer dedi ki...

merhaba adaşım ): bende bu köşede yer almak isterim mail gönderiyorum hemen :)