8 Eylül 2013 Pazar

Home is..

..Eninde sonunda döndüğüm şehir, 'kürkçü dükkanım' İstanbul. Yerleşik hayatla barışık olmam, göçebelik planlarımı (en azından şimdilik) ertelemem gerektiği gerçeğini sindirdikten sonra yazmaya en iyi bildiğim yerden başlarsam; işimin çok daha kolay olacağını düşündüm aslında. Etkinlik, geçtiğimiz günlerde Sortie'de gerçekleşen #mavalaistanbulcolors lansmanı.
..Istanbul, the city that I return to after all those little get-aways. I saved a while for myself, accepting my settled life and delaying my nomadic life plans (at least for a year). So, the best would making a comeback with a post, in which I know what to write. Wore this outfit to #mavalaistanbulcolors event at Sortie.

Havanın hafiften serinlemesiyle beraber yeniden deri parçalar gündeme geldiği için çok mutluyum. Sade kombinlerde bile fark yarattıklarına inanıyorum; bu kolye ve clutch ikilisini ise daha önce burada görmüştünüz, artık ayrılmaz ikililerimden oldular tabi :)
The weather is getting chilly and my outfit are getting leather'd. These kind of pieces make the simplest outfits more meaningful, I think. Btw you may remember this necklace and clutch from this outfit, they make a cool team ;)

Flatform konusunda hep çok önyargılıydım, özellikle sneaker'larda karşıma çıkıyordu ve bir parça kaba buluyordum. Belki bu çifti de kaba bulanlarınız olacaktır ama rengiyle aklımı çeldi. En nihayetinde, *asla*yla beraber andığımız tüm eylemleri bir noktada yaparken buluyoruz kendimizi; öyleyse önyargılarla vakit kaybetmek gereksiz - denemeden bilemeyiz!
Last but not least, I've been too busy being judgemental about flatforms, finding them kind of rough - especially sneakers version of them. And at some point; I saw this pair, found its colour way too beautiful and just got it. We all find ourselves doing the things that we said we won't *ever* try; so don't lose time with prejudgments and give it a try - how could you really know otherwise!

Etek, Aksesuarlar & Clutch / Skirt, All Accessories & Clutch: H&M
Sandaletler / Sandals: Zara

2 yorum:

valki dedi ki...

sandaletlere ve deri eteğe bayıldım...bu papiklerin leoparlı ve neon pempe olanı topshopa vardı neredeyse alıodum ihihi^^...ben senin eklektik tarzını çok seviyorum yahu^^ <3

Sibel Demirci dedi ki...

Süpersin canımm