14 Eylül 2013 Cumartesi

Ghent Notları / Notes from Ghent

Gina Tricot yelek / vest, Stradivarius şort / shorts, Asos kolye & sandaletler / necklace & sandals, H&M bileklikler / bracelets, Eastpak çanta / backpack.

Gent'in gece ışıklandırması çok meşhur - hatta Michelin ödüllü, bu sebeple turistik atraksiyonları arasında 'Illuminated Walk' da yer alıyor. Hoş bir detay ancak biraz abartılmış. Kanal kıyısı Graslei veya Korenlei kenarında yemek yemek & bira içmek şehirde yapabilecek en güzel aktivitelerden.
Ghent's lighting at night is pretty famous - it even got a Michelin star, so you'll read that 'Illuminated Walk' is a must-do. It's nice but overrated, get ready for it. And Ghent is one those cities with a canal, eating & drinking at Graslei or Korenlei must be one of the nicest routines of locals.

Seyahatimizi planlarken Ghent'e 3 gün ayırmıştım, ki şehrin her yerini 2 günde gezdik. Şehir bana giderek daha da kasvetli gelirken, sanıyorum ki küçük detaylarla kafamı dağıtmaya çalışmışım.. Mesela Pazar sabahı erken saatlerde Kouter'de kurulan çiçek pazarı ve Ajuinlei'deki kitap pazarı, şehirde haftasonunu geçirenler için mutlaka yapılması gerekenlerden. Antika meraklıları Cuma - Cumartesi - Pazar günlerinde Vrijdagmarkt ve Bij Sint-Jacobs meydanlarına uğrayabilir. 
I actually saved 3 days for Ghent but 2 days was already enough for the city. Besides I found the city depressing, here are the little details that cheered me up.. If you're spending your weekend there, there is a flower markt at Kouter and a book markt at Ajuinlei. Antique hunters should check out Vrijdagmarkt and Bij Sint-Jacobs area on Friday - Saturday - Sunday.

ps. Ghent'te çektiğim karelerden hiçbiri paylaşacak derecede içime sinmedi, o yüzden bu fotoğraflar telefon arşivimden :) Son olarak şehre dair iyi olarak andığım iki detaydan biri bu balkonlar, diğeri ise Nederkouter caddesi üstündeki 'These Things Take Time' adlı sanat atölyesi. 
ps. None of the photos I took in Ghent seemed good enough to share here, so all shots on this post are taken with my phone :) Last of all, two things that were good about the city, first those balconies on the photo and an art gallery named 'These Things Take Time' on Nederkouter street.

4 yorum:

justuntitled dedi ki...

Bu şehirde 6 ay yaşadım ve hala her gün delicesine özlüyorum her karesini :(( Pek sevmedin sanırım sen. Ben nasıl bi aşkla bağlanmışsam artık :)

blackberryfashion dedi ki...

you look so pretty!! :)

What's Next dedi ki...

@justuntitled; yani orada yaşamak çok başka bir şey, ne kadar çok anın vardır orada.. özlemen normal :) ben fazla kasvetli buldum açıkçası, antwerp'e de gent'e de okul görmeye gitmiştim. yakın bir şehirde olsam, haftasonu kaçamağı için güzel ama yaşamamın zor olacağı bir şehir olduğunu düşünüyorum.

Naked Queen dedi ki...

kolyen ne tatlı <3