21 Eylül 2013 Cumartesi

ECE x EDA

Geçtiğimiz günlerde, hava hala fazlasıyla sıcakken, blogosfere yeni katılan bir blog, The Beat'in yazarı Ece'yle tanıştım. Kısa sürede de kaynaştık, uzun uzun konuşmaya başladık. Kendisini de kombinlerini de çok sevdim; thatfashionbeat.blogspot.com adresine uğramanızı öneriyorum ;)
A couple days ago, while it was still hot, I met a new blog, The Beat and the blogger, Ece. I must mention that I'm glad to know her, we had a great conversation. Also, don't forget to check out thatfashionbeat.blogspot.com. I loved her outfits too - I'm sure you'll be inspired by them ;)

Kombinime gelirsek; günlerden 13. Cuma'ydı ve sabahın erken saatlerinde kalkmama rağmen ne giyeceğimi bir türlü bulamadığım o günlerden biriydi. Ben de limitli siyah hakkımı kullanmaya karar verdim! Tüm parçalar da farklı farklı kombinlerden hatırlayacağınız joker'lerim..
And the outfit thing; the day was a Friday 13th and I wasn't able to find to find what to wear even though I woke up earlier than normal. So it became one of my limited all-black days! You may remember all the pieces of this outfit from different posts, they all are my jokers..

1 yorum:

Nerwen dedi ki...

Pozitif enerjiniz taa oralardan buralara kadar geldi! :)