1 Ağustos 2013 Perşembe

Where's Next? - Paris.

Dürüst olmak gerekirse kızların klişe Paris hayaline sahip olmadım, hatta yakın zamanda gidip göreceğimi tahmin etmediğim bir şehirdi. Gelecek hafta blogta neler yaptığımı, nereleri gezdiğimi yazıyor olacağım elbet ama özet geçecek olursak Paris dendiğinde aklıma gelenler:
To be honest, I wasn't a girl who dreams about Paris and if this trip wouldn't come up spontaneously, I wasn't expecting to visit Paris in the near future. Next week I'll be posting about what I've done / seen there, but for now, these are first things which come to my mind about Paris:
- 2 Days in Paris: Hiçbir şehrin 'Aşıklar Şehri' olabileceğine inanmıyorum doğrusu, tam da bunun üstüne Paris'te ayrılan bir çiftin hikayesi anlatılıyor bu filmde. 
- 2 Days in Paris: One of the films that I like very much, I don't believe that any city can be the 'City of Lovers' and this is about a couple, breaking up in Paris.
- Paris vs. New York: Vahram Muratyan'ın Paris'le New York'u karşılaştırdığı basit ama eğlenceli illüstrasyonlar serisi, Paris hakkında bir fikrim varsa eğer, bu kitaba borçluyum :)
- Paris vs. New York: Vahram Muratyan's simple but enjoyable illustrations, comparing Paris to New York, if I have any idea about Paris, thanks to this book :)
- Orientation: Yol / yön bulma konusunda ben bile şüpheye düşüyorum.
- Orientation: Complex route of the city & metro frightens me.
- Sanat / Mimari: İşin moda boyutundan da öte, seyahatin beni en çok heyecanlandıran kısmı bu olabilir. Bir de tüm o binaların silüetiyle birleşecek günbatımını sabırsızlıkla bekliyorum.
- Art / Architecture: This is the part, which I'm most excited about - more than fashion thing. Plus, I can't wait to see the sunset behind the silhouettes of all those buildings.

1 yorum: