13 Ağustos 2013 Salı

Son Bölüm / The Last Chapter

Benim için bir seyahat ancak ben hakkında yazmak istediğim tüm yazılar yayınlandıktan sonra tamamen bitiyor. Bu yazı da Paris maceramın sonu. Sadece birkaç ekleme: Modern sanat müzesi Centre Pompidou'daki Roy Lichtenstein sergisini de gezme fırsatım oldu. Sergi ve eserlerin yanısıra, müzenin mimarisi ve tasarımına da bayıldığımı söylemem şart.
For me, a journey ends when I write down everything I want to tell about there. So, this is the end of my little Paris trip. Here are the last couple things: I also found some time to stop by Roy Lichtenstein exhibition at Centre Pompidou - modern art center of the city. It's predictable that I'm amazed by his works and the exhibition but the architecture of the museum was entertaining too.

Bir de minicik bir alışveriş notu; seyahat öncesinde almayı planladığım tek şey, bir çift Supra Owen'dı - belki iki çift :) - ancak aradığımı bulamayınca bir çift Supra Falcon Badge ile döndüm. Eğer sizin de benim gibi sneakers zaafınız varsa ve güzel bir çift arıyorsanız Supra'da ya da aynı cadde, Rue de Temple, üzerindeki mağazalarda kendinize uygun bir çift bulabilirsiniz ^-^
And a tiny shopping note; the only item I planned to buy there was a pair of Supra Owen - or two :) - but I came back with a pair of Supra Falcon Badge. If you're also into sneakers, take a look into Supra store or other stores on the same street, Rue de Temple. Good luck ^-^
ps. Passage Jouffroy - minyatür bebek evi eşyaları satan dükkanları ve kitapçılarıyla - ve Passage des Panoramas - bir mola verebileceğiniz kafe & restoranlarıyla - çok güzeldi.
ps. Passage Jouffroy - with stores, selling miniature doll house items and bookshops - and Passage des Panoramas - with cafes & restaurants, where you can relax for a bit - also worth a try.

3 yorum:

Fashionbank dedi ki...

Ben Güney Fransaya gittim ama Paris'e geçme şansım olmadı. İçimde bir yaradır hala:) Bu kış yılbaşını orada geçirmeyi planlıyorum. Sence güzel olur mu:)

Sevgiler

i-fashionbank.blogspot.com

What's Next dedi ki...

@Fashionbank; aa provence bölgesi de benim hayalim :) yılbaşı'nda da keyifli olacağına inanıyorum, şehir gezmek için çok uygun değil belki - çoğu yer kapalı olabilir noel vs. sebebiyle - ama işin kutlama kısmını düşünüyorsan bence sevdiklerinle çok güzel olur ^-^

Rookie Icon dedi ki...

bayıldım harika bir yatırım :)