5 Temmuz 2013 Cuma

Assos Işıltısında Kahvaltı

Bir süredir markaların etkinliklerine ve koleksiyon lansmanlarına gitme fırsatı bulamıyordum. Nikol Galata'daki Assos kahvaltısı ve yeni mücevher koleksiyonuyla görkemli bir geri dönüş oldu :)
I wasn't able to attend latest events in the town for a while. Yesterday I made a glorious comeback with Assos' breakfast and new jewelry line launch at Nikol Galata :)

Coctail Special koleksiyonunda tamamen renkli taşlarla çalışılmış ve koleksiyondaki parçaların birer eşi benzeri daha yok. Taşların ham haliyle çalışılan parçalar çok zarif ve günlük kullanıma gayet uygun, diğer yandan ancak özel davet ve gecelerde kullanılabilecek iddiada parçalar da var.
Coctail Special Collection features only jewelries with colourful precious stones and they all are one of a kind. The ones with un-processed stones are can be pulled off easily by a daily-chic style, and sure there is few other pieces which are more assertive - for special nights or occasions.

En beğendiğim iki parçayı da sona sakladım. Koleksiyonu Assos'un Marmara Forum, MetroCity ve Trump Towers şubelerinde görmeniz & incelemeniz mümkün.
These last two pieces are definitely my favourite ones. You can see & get this collection at Assos' Marmara Forum, MetroCity and Trump Towers concept stores.

1 yorum:

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

huhhhuuu bloga gerı dondum ve bloglovınden takıbe devam..asosun bu org. bır cok yerde gordum ve cok begendım..mıs gıbı de bıleklıklerınız var..keyınız bol olsun canım sevgıler