10 Haziran 2013 Pazartesi

Mutlu Bir Başlangıç / A Very Happy Beginning

Her ne kadar ağız alışkanlığıyla 'mutlu son' terimini kullansam da 'mutlu başlangıç' demeyi tercih ederim. İnsanın hayatındaki dönüm noktaları (evlilik, mezuniyet, vb.) bir dönemin bitişini temsil etse de, sonlardan çok yeni bir dönemin başlangıcına dikkati çekmek daha doğru geliyor bana :) 
We got used to the expression 'the happy end' but I prefer using 'a happy beginning' because some milestones in our lives may be an end of era, still we should focus on promising beginnings more :)
Neler olup bittiğini görmek için / To catch up what happened: #nazlierenthewedding / @nazliyuz

Bir de sırf fikir vermek için bu mini telefon çekimini ekliyorum, benim gibi son ana kadar bir düğünde ne giyebileceğine dair bir fikri olmayanlar için.. Elbisem Koton'dan, ayakkabılar Melissa.
And a mini shoot with my phone, just to give an idea to the people who don't have any idea what to wear to a wedding, like me before the day.. Dress - Koton / Shoes - Melissa.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

paketlenmiş karamela gibi nefis olmuşsun, bayram şekeri!

Alina Anghel dedi ki...

beautiful looks! xx

The Provocative Couture

kendim yap-DIY-dım dedi ki...

bugün bu elbisenin kısasını alıyordum Koton kampanyasından 1v1yde, ama nerdeee düğün olcak da giyicem deyip almadım sonra, geri dönüp alasın var hala :D

What's Next dedi ki...

@Adsız; teşekkürler!

@Alina Anghel; thanks a lot :)

@kendim yap-DIY-dım; bence geri dönüp alabilirsin, çünkü ne zaman böyle bir etkinliğin çıkacağı belli olmuyor. hem kısasını giyebileceğin daha çok alan var ;)