23 Haziran 2013 Pazar

Bright & Bold

Yeniden merhaba! Bir süre sessizliğin ardından (ki Duran Adam da bunun protestoların en iddialısı olduğunu kanıtladı aslında) Fethiye'den bildiriyorum. Çok sıcak havalar kesinlikle bana iyi gelmiyor ama bronzlaşan ten, rengi açılan saçlar derken kendini affettiriyor :)
Hi again! After a while of silence (btw. Standing Man -during Gezi Parkı protests- showed that's also a good way protesting) I'm reporting from Fethiye. Actually I'm not a summer person, I can't stand to high temperatures but sunbathing, swimming, bronzer skin and lighter hair make me accept these summer conditions :)
Kombine gelirsek bluzum aslında bir parça DIY içeriyor, orjinal hali peplum olan bu üstü hiç giymiyordum (her trendin peşinden gitmemeye dair iyi bir ders) ve ek parçasını sökerek onu bu crop-top'a dönüştürdüm. Ve etek, çok tanıdık, biliyorum ancak bodycon eteklerim olmasa eminim ki stilimin bir parçası eksik kalırdı..
About the outfit; my blouse is a result of a DIY project. Originally it was a peplum blouse but I haven't wear it even once (one good lesson on not to chase after every single trend), so I cut off that peplum part and turned it into this crop-top. And this skirt is very familiar to my followers now but I love my bodycon skirts, without them one part of my style would be missing..
Üst / Top: H&M (modified)
Etek / Skirt: Topshop
Çanta / Tote: Versace for H&M
Sandalet / Sandals: Melissa

ps. GFC platformu Blogger'dan kaldırılıyor, dolayısıyla Bloglovin'den takibe devam.
ps. GFC will be gone soon, so follow my blog via Bloglovin.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

saçlar? sea salt'un doğal etkisi olsa gerek ;)...

blackberryfashion dedi ki...

great combination! :)

Giveaway Indressme - Win a $40 voucher!!!

Asya dedi ki...

Melissalarına acayiippp bayıldım muhteşem olmuss!

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

saclar gozluk renkler sandaletler sahane..sessızlıgı bozduk beraner..ama kalbımız aynı yerde..sevgıler