12 Mayıs 2013 Pazar

Sunny Day Mood

Beni kısa süredir takip ediyor olsanız bile, o kadar çok dile getiriyorum ki şikayetimi, mutlaka duymuşsunuzdur: Mevsim geçişlerinden, dengesizlikten hoşlanmam. Son günlerde hava değişimi, benim motivasyonuma hiç iyi gelmedi haliyle.. Neyse ki bugün hava çok sıcak olsa da en azından istikrarlıydı, ben de (fotoğraf çekimi haricinde) anneme ayırdığım günü bu kombinle geçirdim.
Just a reminder: I hate irregular weather conditions. Finally today the weather settled down and let me get used to summer mood.. My outfit for a day spent with my mom (except the shoot).

Asos üst / sweat, C&A etek / skirt, H&M bileklikler / bracelets, Oasap çanta / bag, Zara slippers.

4 yorum:

TUGBA ATES dedi ki...

kombinini cok begendim en cok da cantanı sevdim :)
http://tugbates.blogspot.com/

gulsinem dedi ki...

çantana bayıldım.. çok hoş bir kombin olmuş
http://www.sinemspinkdiary.com/

Güngör dedi ki...

Kombinlerine zaten hep bayılıyorum ama bu çook tatlı olmuş, çok yakışmış ^o^

Mocha Daily dedi ki...

Tekrar blog okumaya baslayabildim sanirim:) Ilk sana ugrayayim dedim:)

Ozlemisim tanidik sesleri duymayi:)