14 Mayıs 2013 Salı

Salı Sendromu / Tuesday Syndrome

Sanırım atalarımız boşuna 'Salı sallanır.' dememiş.. Eylül ayından beri, benim için Salı günleri Pazartesi'lerden çok daha zor geçiyor. Ama bu Salı, hepsinden daha esaslı: Siz bu satırları okurken ben tam 2 sınava girmiş olacağım. İç karartıcı kısmı atlarsak, bu fotoğraflar Cuma gününden.
There is a saying of our ancestors, which is 'Tuesdays are about to fall apart.'. Lately, I mean since September, I have Tuesday syndromes instead of Monday ones. But this one is going to be much more terrible than usual: While you're reading this, I'll be writing my second exam of the day. 

 + Egzersiz dostu parçalar, Nike Running tayt ve Adidas sneakers.
+ Exercise friendly items from my wardrobe, Nike Running leggings and Adidas sneakers.

6 yorum:

Selma's world dedi ki...

Sınavında başarılar ve bol şans cnm.

Rainbow Gatherer dedi ki...

cnm kolay gelsin umarım iyi geçer sınavların . salı gunlerini bende sevmiyorum cok sıkıcılar :)

TUGBA ATES dedi ki...

Salı sendromu yasayan bir tek benim sanıyordum. Yalnız değilmişim :) Sınavlarında başarılar dilerim!
http://tugbates.blogspot.com/

Ceren dedi ki...

Benim içinde salı demek dert demek malesef:( akşam sekize kadar işimi bitiremiyorum! umarım güzel geçmiştir sınavların. bu kombinde tshirt favorim ^.^

Hamide... dedi ki...

umarım sınavın iyi geçmiştir canım, salı günlerini anlamsız bulurum ben bence gereksiz :D

PrettyWeird dedi ki...

T-shirt çok hoş ya ben neden bulamıyorum Primark'ta böyle şeyler :(