30 Mayıs 2013 Perşembe

OPI Polka.Com ♥

Gereklilikten değil de, sadece istediğim için en son ne zaman oje sürdüm hatırlamıyorum. Ama iki hafta kadar önce Sephora'da bu Opi karşıma çıkınca kayıtsız kalamadım. O günden beri de siyah oje üstüne durmadan bu ojeyi uyguluyorum. İçerisinde mor simler ve pembe, mor, mavi payetler var.
It's been a while since the day I wore nail polish, just for myself. But as I saw this OPI at Sephora, I couldn't resist it and brought it home. Since that day I'm wearing this black base + glitter coat. Polka.Com has purple shimmer and pink, purple, blue glitter in it.

4 yorum:

Irmak dedi ki...

Çok güzel :)

blackberryfashion dedi ki...

amazing effect :)

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

j.d. dedi ki...

Çok güzel ama bu! ♥

Nerwen dedi ki...

cok begendim mor ve mavi payetleri :)