16 Mayıs 2013 Perşembe

Note to Self: C'est La Vie

Lisedeki ilk senemde Almanca öğretmenimden öğrenmiştim bu sözü, 'hayat böyle' :) Her şeyi kabullenmiş ruh halini yansıtsa da biraz, doğru. Bu aralar da ben de böyleyim, programım yorucu ama alışkanlık halini aldığı için batmıyor. Farkettim de erken kalkmaya bile çok alışmışım. Bir de gelecek hafta bugün çıkacağım tatili düşündükçe, pek fazla şikayetim kalmıyor geriye ;)
I learned the meaning of this saying in my first year at high school, 'this is life' :) It may be seem in the mood of pretty accepted all the daily bullshit of  life, which is true. Lately I'm in that mood too, noticed that I already got used to waking up early and that doesn't hurt me anymore. And one more motivating detail (for me): Next Thursday I'll be gone for my first holiday of the season ;)

Primark tee, Asos denim ceket / jacket, Topshop etek / skirt, Zara slippers.

4 yorum:

Zeynep Erkefeli dedi ki...

İnsan bulunduğu şarta alışmazsa zaten hayat çekilmez olur :)) öpüyorum seni fıstığım

Kamila Z dedi ki...

very fine look :)

http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/05/469-sukienka-jako-bluzka.html

Devrim Basaran dedi ki...

Kot ceket ve T-shirt'ün uyumunu sevdim :)
http://belongtofashion.blogspot.com/

Sequin | Payet dedi ki...

Bayıldım !