22 Mayıs 2013 Çarşamba

End of the Semester

İnanmak güç, özellikle de benim için ama bir dönem daha bitti! Elbette, bu bir resmi son olmasa da sınavlar bittiği zaman bir öğrenciyi okula bağlamanın pek imkanı yok :) Resmi sonun ardından da beni tüm yaz oyalacak portfolyo maceram başlıyor tabi.. En iyisi bir kaçamak dedim, ve kaçıyorum.
I know that's hard to believe but another semester ended! For sure, this isn't the official end but as you can guess when the exams end, we can say that the semester already ended :) Before I start to get involved with my portfolio, I thought the best would be a little escape, so I'm gone.

Didem'in İzi kolyem aldığım günden beri çok sevdiğim aksesuarlardan biri ama sanıyorum ki ilk defa blogta görünüyor.. Bu sembolün anlamıysa 'hu', 'yaşamın kaynağı' demek.
This necklace from Didem'in İzi is one of my favourite accessories but this is its first time on the blog I guess.. And this symbol is 'hu', one of the names of God, means 'source of life'.

Yelek / Vest: Gina Tricot
Elbise & Şal & Çanta / Dress & Scarf & Bag: H&M
Sandalet / Sandals: Asos
Kolye / Necklace: Didem'in İzi


ps. 9 ay boyunca kendime göre gayet yüksek bir performans gösterdim. 'En çok kafein tüketme', 'Sayfalarca yazıyı & son dakikaya bırakılan hacimli ödevleri yaparken mızmızlanmama' ve 'Tüm gece ayakta kalma, buna rağmen ertesi gün tüm fonksiyonlarını yerine getirme' ödüllerimi isterim!
ps. For 9 months I showed a pretty well performance, for my actual limits. So I really deserve those medals, 'most caffeine drunk', 'didn't cry while writing 10 page paper (without copy-paste)' and 'stayed up all night and still functioning'!

Beni nerede bulacağınızı biliyorsunuz / You know where you can find me:
twitter - instagram - foursquare.

2 yorum:

Selma's world dedi ki...

o zaman ne mutlu sana cnm. ne hoş bir elbise.

oğuz akdeniz dedi ki...

çok hoş olmuşsun..:)
http://zoomlabakalim.blogspot.com/