6 Mayıs 2013 Pazartesi

After All That Chaos

Tam şurada duyurduğum Blogger Bazaar gerçekleşti Pazar günü, ben de bir stand sahibi olarak tüm gün Kafe Pi Curcuna'daydım. İçinizden gelenler okuyorsa bu yazıyı geldiğiniz için çok teşekkür ederim, güzel vakit geçirdik :) Etkinliği kaçıranlara bir dahakine mutlaka gelmelisiniz demekle yetineceğim! Bu uzun gün için içinde en rahat hissedeceğim parçaları seçtim.
Yesterday I was at Kafe Pi Curcuna for Blogger Bazaar. If you visited our bazaar, thanks for coming - we had fun. If you chose to do something else yesterday, hope to meet you next time!
Boyfriend ceket / jacket (Terkos Pasajı'ndan), H&M Men üst / top, Topshop etek & küpe / skirt & earrings, Gümüş yüzükler / Silver rings, Zara slippers.

8 yorum:

fashion-meets-art dedi ki...

such a nice look. love your necklace. gorgeous.
kisses
maren anita

FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

iremik dedi ki...

Ahh ah, ne çok istedim hasta oldum gelemedim. çok şık görünüyorsun :)

http://s-for-style.blogspot.com/

New York Lover D. dedi ki...

Oooof gelemedim :( ama fotoğraflarınızı gördükçe çok üzüldüm kaçırdığıma

İrem GÖKER dedi ki...

Imm çok görünüyorsun canııım :))

Belle Amie dedi ki...

Orda olmayi cok isterdim ! cok guzel olmussun canim :)

Hamide... dedi ki...

minnak kız yine çok tatlı olmuşsun :))

Kamila Z dedi ki...

fantastic Tshirt and shoes

I follow you, follow me?

http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/05/461-we-love-glasses-sunglasses.html

BELULOVE dedi ki...

LOVE YOUR NECKLACE IS great!!!! WANNA FOLLOW EACH OTHER?? KISSES