27 Mayıs 2013 Pazartesi

Adana'da 5 Gün / 5 Days in Adana

Şu postta heyecanla bahsettiğim 5 günlük kaçamağımın rotası Adana'ydı. Çok gezdim, çok yedim ve çok keyif aldım. Üstelik İstanbul'un yazı gelmeden kendimi sıcağa ve neme de alıştırmış oldum :)
Fotoğraflar: Sabancı Merkez Camii, Sinanpaşa Köprüsü, Seyhan Nehri ve Yavuzlar Köprüsü.
The route of my vacation, which I announced there, was Adana. I sightsee during those days, tried out many different dishes and enjoyed the city. Plus, already got used to extremely warm days :)
Photos: Sabancı Central Mosque, Sinanpaşa Bridge, Seyhan River and Yavuzlar Bridge.

Şehrin en sevdiğim yerlerden biri Sinema Müzesi oldu. Bu satırlar da Yılmaz Güney'in hapishanedeyken sevgilisine yazdığı bir mektuptan, ne güzel özetlemiş gerçek hapishaneyi..
These lines are written by a Turkish film director & actor Yılmaz Güney to his love, while he was in prison. (Read it at one of my favourite places in the city, Cinematography Museum) He says: "The real prison is the one in the person's mind.. That prison, which limits your life, should be destroyed at the first opportunity to be able to seize the life."

4 yorum:

kendim yap-DIY-dım dedi ki...

Arkası yarın mı yapıyorsun kuzu, devamı nerde yazının hihihi :D

gulsinem dedi ki...

Adana'ya gelmişken bana uğrayıp bi kahvemi içseydinn :))

Kamila Z dedi ki...

perfect photos

http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/05/475-maxi-skirt.html

What's Next dedi ki...

@kendim yap-DIY-dım; hahah aynen öyle oldu dimi :) neyse geliyor birazdan arkası, çalışkanlığım üstümde :P

@gulsinem; bilseydim adana'da olduğunu tanışmak isterdim ben de.. bir dahaki sefere diyelim, ya da sen istanbul'a gelirsen yakın zamanda ben bir kahveye beklerim seni :)