27 Nisan 2013 Cumartesi

Retro Cool

Son zamanlarda baktım, hava giderek ısınıyor ama ben hala siyahları ve lacivertleri giymekte ısrarcıyım.. Maviyi, bej & açık kahve tonlarıyla tamamladım. Son dokunuş da fotoğrafta görünmeyen espadriller oldu. Güzel havadan çok memnunum, ah bir de alerjim olmasa!
I still didn't get rid of my temporary addiction to black & navy pieces in my wardrobe, even though the nice weather.. So I decided to start with baby steps, my outfit in brief: Blues + Nude shades + Espadrilles. I'm extremely happy with the weather, wish I didn't have an allergy!

Mango tee, C&A hırka / cardigan, Batik etek / skirt.

3 yorum:

Belle Amie dedi ki...

Ayy bittim tshirte

blackberryfashion dedi ki...

great top! :)

Zeps World dedi ki...

Kalem etekleri basic tshirtle tamamlamak işte seviyorum bunuuu :))