23 Nisan 2013 Salı

Princess Goneril

Şurada bahsettiğim çekimin aslı şöyle: Shakespeare'in Kral Lear eserinin parodisini yapıyoruz, foto-film halinde :) Bana da Kral Lear'ın kötü ve vefasız kızlarından Goneril'i oynamak düştü. 
The actual details of the shoot I mentioned here: We are doing a parody version of Shakespeare's King Lear, as a photo-film :) And I'm one of his evil daughters, Goneril.

Bu fotoğrafta da diğer kötü kardeşim, Regan. İngiltere'nin batısını ve yakışıklılarını o kapıyor, doğusunu da ben :) Bu arada kostümleri seçme sürecinde de bu işin ne kadar zor ama keyifli olduğunu gördüm, en en çok da sayısız kostüm deneme kısmında eğlendim.. 
And here I'm with my other evil sister, Regan. She'll get the west side and hot men of England and I'll get the east side of the country :) By the way I learned that choosing costumes is a hard decision but you can always have fun.. Especially at the fitting part.

Elbiseler / Dresses: By Retro

1 yorum:

blackberryfashion dedi ki...

you both look like princesses :)