10 Nisan 2013 Çarşamba

My Offline Diary

İçimden geçenleri alıntılar, görseller ve şarkılarla anlatma ihtiyacı hissettiğimde buraya kaçıyorum. Sevdiğim sözler, sadece biriktirmek için çektiğim fotoğraflar ve aklımdan geçenler, hissettiğim şeyler yazılı burada. Yazdığım her bir satır uydular aracılığıyla uzaya gidiyor olsa bile bu benim 'offline' günlüğüm; çünkü sadece kendim için yazıyorum. Ama davet adettendir:
I've a new runaway spot for the times that I feel an urge to tell what's going on with quotes, images or songs. What I heard, captured, read, watched, felt or thought are all written down here. Even it's online, I still consider it as 'offline' because this time I'm keeping notes just for myself:

2 yorum:

Hamide... dedi ki...

benim blogumun facebook page'i gibiymiş senin kaçış yerin de :)

BÜTÜ dedi ki...

:) yazmak iyidir hemde böylesi :)