4 Nisan 2013 Perşembe

Mickey & Me

Bu aralar ister istemez hep siyah - beyazlı kombinler yapıyorum. Bu ikilinin 'trend' olarak lanse edilmesi bir yana, sanırım şu aralar bir sadeleşme / durulma sürecinden geçiyorum. Rengarenk giyinmek çok keyifliydi, bunu inkar edemem ama sanırım bir süre ihtiyacım olan şey bu.
Nowadays I'm always wearing black - white outfits. Besides it became a huge 'trend', I'm going through a simplification / settling phase. I can't deny that I had great fun with all those colourful outfits but for a while, this is what I need.

Tee: Beyoğlu İş Merkezi'nden / From a local store
Etek / Skirt: Koton
Bileklikler / Bracelets: H&M

6 yorum:

fashion-meets-art dedi ki...

gorgeous look. love your shirt!!! fantastic.
maren anita

FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

PINKY FASHION dedi ki...

mickey hayatımın çizgi film karakteridir. 30 yaşına geldim hala Mickey'li bir şey bulduğumda dayanamıyorum

Hamide... dedi ki...

mickeyli tişürt çok datluymuşşş :)

MadamB Fashion dedi ki...

Bence gayet neşeli renkli gözüküyorsun merak etme :) Mickeyli kombin süper olmuş

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

siyahla beyaz çok güzel kombinleniyor özellikle de çizgili olduklarında.aralarda da ufak kırmızılıklar daha bir güzellik katmış kombine:)
ben sevdim.

Duygu Senyurek dedi ki...

yerim seni Mickey=) bayıldım ben bunaaa=) senin gibi tatlııı.