3 Mart 2013 Pazar

So Seventies..

Sonunda ağır montların / mantoların yükünden kurtulduğumuz bu cumartesinin kombini, pek renkliydi! Eski görünümlü yeni kazağımın tarzı bana fazlasıyla 70'leri anımsattı, ben de hazır güneşi bulmuşken rengarenk olmaktan kaçınmadım :) Kazak Topshop'tan ve jean Mango'dan.
My outfit on a warm Saturday was pretty colourful! My vintage looking (but new) sweater's style actually reminded me 70's a lot and while the sun was shining, I decided to not to kill the mood and combined it with jeans in matching colour :) Topshop sweater, Mango jeans (very old).

6 yorum:

Jassmeen Mode dedi ki...

çok renkli kazaklar bluzler ve tshirtleri çok seviyorum.. çünkü çok kullanışlı oluyorlar.. kazağında öyle her renk ile kullanabilirsin...


http://jassmeenmode.blogspot.com/

çekilişim var herkesi beklerim...

Arezu In Wonderland dedi ki...

Love the sweater, so cute!

XO Arezu

cyborg dedi ki...

Dün saat 4-5 civarında Rumeli caddesinden yukarı salınıyor olabilir miydin acaba?

What's Next dedi ki...

@cyborg; yakalandım! evet o saatlerde nişantaşından osmanbey'e doğru çıkıyordum :)

Girlie Little Things dedi ki...

bayıldım kazağına Edacım!:)
yakışmış sana da...
http://girlielittlethings.blogspot.com/

D. Betty dedi ki...

Kazak çok hoş, 70'leri de renklerini de morumsu pantolonu da hak ediyor! Bayıldım :)