19 Mart 2013 Salı

MBFWI '13 - Özet / Summary

Yüksek miktarda enerjiyle başladığım haftayı yorgunlukla bitirdim ama her ne kadar şikayetçi gibi görünsem de benim için çok keyifliydi :) Kombinler konusunda da diyebilirim ki, bolca mesaj verdim.. Sonra küçük kahve kaçamakları yaptım, bir de ara ara başımı kaldırıp Karaköy'ün güzel manzaralarını pas geçmemeye çalıştım. Bir de tabi ki blogger arkadaşlarımla biraz eğlenmeye de baktık; Duygu, Cenk, Zeynep, Merve, Sedef, Zeys ve Serdar'la maraton boyunca beraberdik. Defilelerden beğendiğim detayları da paylaştım; ilki muhteşem inci işlemeli bir couture işi, Begüm Salihoğlu'nun studio sunumundan. Kendini çok geliştirdiğini gördüğüm Nej'in postallarıyla gerçekten aşk yaşadım, Nihan Peker'in zarf biçimli sırt çantası diğer favorilerimden. Son olarak final defilesinde gördüğüm Elif Cığızoğlu ayakkabılar, bir parça Celine ilhamı gözümden kaçmadı.
I ended a week, that I began with full - energy, totally exhausted. Even I may look complaining but it was fun :) And about my outfits, I had a different message every single day on my tee's. Then we had little coffee breaks, plus I also tried to enjoy Karaköy's amazing view. Besides, I should thank to my all blogger friends that we had fun together; Duygu, Cenk, Zeynep, Merve, Sedef, Zeys and Serdar. Also shared little details that I liked a lot from the collections; first of all pearl-detailed couture work of Begüm Salihoğlu. And cool boots by Nej who made a lot of progress, mail shaped backpack by Nihan Peker. Last of all Elif Cığızoğlu's bit of Celine-inspired heels.
instagram.com/edankb

3 yorum:

Mocha Daily dedi ki...

orada olmayı pek istemiştim bu sefer. Ama hiç zamanım olmadı ki:(

modamelekleri dedi ki...

Resimler cok hoş edankb

zeys dedi ki...

muckk :)