15 Mart 2013 Cuma

Kırılma Noktası / Breaking Point

Her defilenin bir kırılma noktası vardır. Aklınızı alan bir defilenin finalidir sizi çarpan, ve zaten başarıyı getiren o kırılma anından sonra tasarımcının izleyiciye ne sunduğudur. Bir kitabın giriş, gelişme ve sonuç bölümü nasıl işliyorsa, aynı şekilde; defilenin girişi sizi heyecanlandırmalı ama tüm heyecanı bu bölümde bitirmemelidir. Gelişme bölümünde o markayı marka yapan, tasarımları da özel kılan şeyi göstermeniz gerekir.
Every runway show has a breaking point. The finale is responsible of blowing your mind, of make you say 'woah, pretty' and actually success is defined by what you done / presented after that breaking point. Like a book's introduction, the beginning should excite you but not that much, you should be able save your enthusiasm for more designs. In the development part, you should see the 'thing' about the brand (which made the 'brand') or the designs (which made them so 'special').

Bu sadece bir öngösterim, daha fazlası WoMEN Dergisi'nde olacak.
This is just a preview, you'll see more in the newest issue of WoMEN Mag.

2 yorum:

Hamide... dedi ki...

ilk resimdeki elbise ne kadar güzeeelll :)

Ira Kharchenko dedi ki...

Amazing post! Have a nice weekend:)

http://theprintedsea.blogspot.de/