15 Mart 2013 Cuma

Glow, Glow, Glow.

İkinci gün çok daha yoğun geçti, tüm günü defile alanında geçirip günü GQ'nun Beymen Blender'daki partisinde sonlandırdık. Günün en beğendiğim tasarımlarınıysa Tuvanam defilesinde seyrettim. Kombine gelecek olursam, epey parlak bir seçim olduğunu söyleyebilirim :) Bir süredir kurtarıcım haline gelen rugan görünümlü eteğimi payetli bir bluz ve rugan babetlerle tamamladım.
On second day I was really busy; after spending my whole time in the show area, we ended our day with GQ Party at Beymen Blender. Best show of the day was Tuvanam, for sure! And if I should say something about my outfit: It's pretty glowy :) I matched my 'kinda lifesaver these days' skirt with a shiny blouse and patent leather ballerinas.

Bluz / Blouse: Mango
Etek & Çanta / Skirt & Bag: H&M
Babet / Ballerinas: Nursace
Bileklikler / Bracelets: Begart & H&M

2 yorum:

Girlie Little Things dedi ki...

t-shirtin çok tatlı, yakışmış Edacım!
ayrıca asıl önemli soru: üşümüyor musun?? :))))))

-Burcu
http://girlielittlethings.blogspot.com/

What's Next dedi ki...

@Burcu; teşekkür ederim canım :) herkesten benzer sorular alıyorum ama yapı olarak üşümüyorum ben, sadece cuma günü gerçekten buz gibiydi! o zaman ince giyindiğime pişman oldum, o kadar ;)