10 Mart 2013 Pazar

Bahar Arifesi / Spring Eve

Bahara az kaldı! Senenin bu döneminde hep çok heyecanlı oluyorum bahar için, taa ki alerjim başlayana kadar.. Havalar bir parça güzelleştiğine göre yine kombinlerde floral zamanıdır :) Havalar deri ve bot giymek için aşırı ısınmadan iki arada bir derede kombinim gelsin o zaman ^-^
There isn't much time left until spring! I always be extremely enthusiastic about spring time, till my allergy shows up again.. Upcoming spring also means floral time in our outfits and now I can refuse wearing coat :) Just before it gets too hot for leather and boots, here is one last combo ^-^

Bu çantanın saks mavisini edinmiştim bir süre önce (bu postta görebilirsiniz) dün dayanamayıp bu rengini de aldım. Hatta hemen değiştirdim çantamı, bir de Rookie Icon'la çanta kardeşi olduk :)
A while ago, I got cobalt blue version of this bag (can be seen here) but I couldn't resist and get this one too. And then I changed my actual bag with this one, became purse-twins with Rookie Icon :)

Gömlek / Shirt: Mango
Pantolon / Pants: H&M
Çanta / Bag: Mudo
Ayakkabı / Boots: Zara
Bileklikler / Bracelets: Desa & H&M
Kolye / Necklace: Twist

8 yorum:

zezee dedi ki...

gomlegının ve botlarının hastası oldum bıle hatta kalp kalp kalp(:

Beauty Gore dedi ki...

Kombine komple taptım zaten de, AYAKKABILAR! Muhteşem olmuş yahu.

Dilekce.. dedi ki...

çok güzel, özellikle floral olan herşeye bayılıyorum.. :) şu ara mutfağım ve yatak odamı floralle donattım bahar hazırlığı olarak :))

Rookie Icon dedi ki...

bende hızlısın harika post olmuş çantana bayıldım :P


fashion-meets-art dedi ki...

love your boots- fantastic!
lovely greets
maren anita


Zatchels Giveaway:
FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

New York Lover D. dedi ki...

Heeey benim tuniğimden :)

Hamide... dedi ki...

omuzlar açılıp seksi pozlar veriliyooorrr :D:D yakışır :)

Belle Amie dedi ki...

yakismis :)