1 Mart 2013 Cuma

Back to the Spring Rituals - #instamonth

Şubat ayında olup bitenler kısaca şöyle; soğuk havalardan sıkıldım, zihinsel olarak ilkbahara geçtim, ojelerim / wishlist'im / yeme alışkanlıklarım ilkbahar - yaz normallerine dönüş yapıyor. Bir de ilkbahar - yaz sezonunun tam öncesi dergiler dopdolu oluyor, sayısız editorial'a hayran kaldım. Şubat ayında, ufak bir kaçamağın ardından yeniden okula döndüm; sıkıldım, dünyayı gezmek istedim, bir alternatif olarak tasarladım & çizdim. Hepsi burada olup bitti: @edankb
The things that happened in February, briefly, are; got bored of cold weather, mentally it's spring for me, my nails / wishlist / snacks also go back to the spring - summer classics. Besides I enjoy the magazines just before the SS season most, so also got lost in may editorials. Another thing which happened this month was going back to school; wanted to keep travelling all around the world but stayed here and designed some stuff instead. It all happened here: @edankb

4 yorum:

Selma's world dedi ki...

güzel bir kolaj olmuş cnm.

Kristina S dedi ki...

I love these pictures, theyre so personal and inspirational. Im following you now, feel free to follow back if you like. Love from Germany!

thisistheplot.blogspot.com

Hamide... dedi ki...

böyle toğlu halde görmek iyi oldu bir ayın özetini :))

Tugce Baysal dedi ki...

Ayakkabılar misss ! :)