5 Mart 2013 Salı

A YSL Treat

Geçtiğimiz günlerde eve geldiğimde Yöntem PR tarafından gönderilen bu ürünlerle karşılandım ve itiraf ediyorum ki, epey şımartılmış hissettim :) Sanıyorum ki söz konusu yeni bir kozmetik ürünü, yeni bir parfüm veya yeni kıyafetler olduğunda kalp atışlarımız bir parça (!) hızlanabiliyor ;)
A couple days ago I found these YSL beauties waiting for me at home, as I came home from school. And a little confession, I felt spoiled :) A new beauty product, a new parfume or new clothes are able to change the beat of my heart a bit (!) ;)

Bugüne kadar sadece renkli maskaraları ve Touche Eclat'ıyla tanıştığım YSL'den makyaj çantama katılan iki yeni ürün: 'Dessin du Regard' göz kalemi ve 'Volume Effet Faux Cils Shocking' maskara. İki ürünü de denedim ve hem kalıcılık hem de ultra-siyah görünüm bakımından tam not verdim.
Until that day I've only tried coloured mascaras and Touche Eclat of YSL but from now on I'll keep my 'Dessin du Regard' eye pencil and 'Volume Effet Faux Cils Shocking' mascara in my make-up case. Loved them because they're true black and very long-lasting.

Bu iki ürünle yapacağınız simsiyah göz makyajını doğal tonlarda bir dudak ürünüyle tamamlamanın daha doğru olduğunu düşünürsek, hemen 'Golden Gloss' kurtarıcınız oluyor.. İçindeki ışıltılara rağmen dudaklarda çok doğal bir görünüm veriyor, dudak parlatıcılarından hiç hoşlanmasam da bir Nars bir de YSL istisnası yapılabilirmiş demek :) 
A smokey eye make-up should come along with nude lips, so get your 'Golden Gloss'.. Even though it is called 'shimmering', it looks pretty natural on your lips. This means for me, the person who runs away from lip glosses, that I can make exceptions for Nars and YSL :)

2 yorum:

Tugce Baysal dedi ki...

Güle güle güzel günlerde kullan Edacım :)

Jassmeen Mode dedi ki...

güle güle kullan

http://jassmeenmode.blogspot.com/

çekilişim var herkesi beklerim...