6 Şubat 2013 Çarşamba

Two - Toned

Benim kurtarıcı rengimin hep gri olduğunu söylerim, ama siyah - beyaz ikilisinin net oluşunu da bir ayrı seviyorum. Bu sezon şurada da bahsettiğim Op Art akımıyla beraber çift renkli kıyafetlere, kombinlere gözümüz alışacak.. Ben dayanamadım hemen başladım :)
I always mention that my lifesaver colour is gray, but that sharp effect of black - white also charms me time to time. With the upcoming Op Art trend, we'll see more of two - toned designs & outfits.. Sorry because I tried it out so soon but it's real fun :)

Pantolonum hariç, o buradan tanıdık, üstümdeki tüm parçalar seyahatten geldi! Gezmenin bir güzel yanı da şüphesiz bu, bilindik mağazalarda bile hiç görmediğim ürünlerle karşılaştım..
Except my pants, you met them at this post, all the pieces I'm wearing are bought during my travel! Another nice side of travelling, finding new pieces even in the most-known brand's stores..

Bu arada bir duyurum var sizlere: Stilistlik eğitimi aldığım LaSalle Academy'nin Perşembe günü saat 2 ve 5 arasında düzenlediği Open Day var. Bu konuda bir sürü soru alıyorum çünkü, sorularınız birinci elden cevaplansın isterseniz aklınızda olsun.
Last of all, an announcement: If you're thinking about attending to one of the programs of LaSalle Academy in Istanbul, this Thursday they have an Open Day between 2 - 5 p.m.

Bluz / Blouse: Promod
Pantolon & Çanta / Pants & Bag: H&M
Kolye / Necklace: Zara
Bileklikler / Bracelets: Begart & H&M
Botlar / Boots: Marks & Spencer

6 yorum:

blackberryfashion dedi ki...

great pants :)

beetlebum dedi ki...

çantanı istiyorum! :p en beğendiğim kombinlerinden olmuş, çok beğendim :)

http://madspepper.blogspot.com/

Dilara Köseler dedi ki...

pantolona bayıldım çok hoş olmuşsun :)

www.dilarakoseler.blogspot.com

Hamide... dedi ki...

bluzun da pantolonun da ayrı ayrı çok güzel ben ikisini bir arada kombinlemeye cesaret edemezdim valla helal olsun sen çok güzel getirmişsin bi araya :D

D. Betty dedi ki...

Çok çok başarılı! Bence senin hayat kurtarıcın o kolye ve bluz olsun bundan böyle:)

kendim yap-DIY-dım dedi ki...

siyah-beyaz ve bordo... Bir araya getirmeyi nasıl düşünememişim... Harika olmuşsun ;)