16 Şubat 2013 Cumartesi

The Simpsons Tales

İtiraf ediyorum: Çizgi filmler ve çizgi romanlara karşı büyük zaafım var. The Simpsons da beni yıllardır güldüren çizgi dizilerden biri, Jeremy Scott'la başlayan bu akımın da şüphesiz büyük destekçilerinden olacağımı şimdiden bildiriyorum :) Simpsons ailesinden favorimi seçmek zor (her birinin ayrı bir yönü cazip geliyor) ama en azından Bart Simpson'la çok eğleneceğimi biliyorum.
Time for a confession: I'm a comic geek - besides being a fashion geek. The Simpsons is one of the greatest comic series that makes me laugh at every single episode. This means I'll be one of biggest supporter of the comic trend, started with Jeremy Scott's first move :) It's totally hard to choose my favourite from the Simpsons family but at least I know I'll have more fun with Bart Simpson.

Kazak / Sweater: Sheinside

5 yorum:

blackberryfashion dedi ki...

I like the family Simpsons too :)

beetlebum dedi ki...

aynı desende bir şeyi cara delevigne'de görmüştüm, aşırı sevimli duruyor :)

http://madspepper.blogspot.com/

Güngör dedi ki...

Kazak o kadar sevimli ki, bayıldım ^o^

Rookie Icon dedi ki...

aldın mı harika bende istiyorum çılgınca <3




rookieicon.blogspot.com

Hamide... dedi ki...

kazağa ba-yıl-dıııımmm :)