2 Şubat 2013 Cumartesi

Nerelerdeydim? / Where I Have Been?

Gezdim gördüm, dertlerimi bir kenara bırakıp zihnimi başka şehirlerin sokaklarında gözüme çarpanlardan aldığım ilhamla doldurdum. Şimdilik 9 fotoğrafa bir haftayı ve 3 şehri sığdırmaya çalıştım. Sol baştan; maceram Prag'ta başladı, her yerde kar vardı ve hava buz gibiydi! Sonra bir güncük de olsa Viyana'ya uğradık, yolda Coco Chanel okunmaya çalışıldı ve Stephansdom'da herkes için güzellikler diledim.. Son olarak Budapeşte'yi neredeyse bir ucundan diğer ucuna yürüyerek gezdim ve kendimi ödüllendirdim :) Soon to be continued..
I was travelling across Europe again, trying to get rid of my problems and fulling my mind with more inspiration. For now, these 9 photos will summarize my whole week and 3 cities I saw. From left; my adventure began in Prag, it was snowing and it was cold even for me! Then I had a chance to stop by Vienna, tried to read about Coco Chanel on my way and wished all the best at Stephansdom for everyone.. The last city I visited was Budapest and spent my day on the streets - walking, then rewarded myself :) Soon to be continued..

4 yorum:

blackberryfashion dedi ki...

beautiful pictures!! :)

Mojo oje dedi ki...

gezmek kadar güzeli yok :D vaktim olsaydı bende gitmek çok isterdim sizi de bloguma mutlaka beklerim http://mojoveoje.blogspot.com/

Hamide... dedi ki...

ne kadar güzeeel, çok özendim sana valla :)

VeraBox dedi ki...

harika budapeşteyi ben de gormek istiyorum=)