24 Şubat 2013 Pazar

Magic Potion!

Saçlarımı kestirdiğim günden beri saçlarımın çok daha hızlı uzadığını farkettim. Şaşkınlık evresini atlattıktan sonra küçük bir sırrım olduğunu keşfettim: Cynthia Sylvia Stout. İçeriğindeki malt, saçlara ihtiyacı olan protein desteğini veriyor ve daha hızlı & gür uzamalarına da yardımcı oluyor. Kokusunu herkes sevmeyebilir ancak benim hiçbir sorunum yok. Aynı şampuandan arka arkaya iki şişe kullanmam ama bu dönüp dolaşıp yeniden kullanacağım şampuanlar listesine dahil oldu bile 
Since my latest hair-cut, I noticed that they're growing way more faster than before. After a shock phase I've been through, I discovered that I actually had a secret: Cynthia Sylvia Stout. This is a beer shampoo, yeast provides protein to your hair and encourages new growth. But its smell maybe disturbing for you. I don't use same shampoo repeatedly but this one is already on my very best list 

5 yorum:

New York Lover D. dedi ki...

saçlarını kestirip pişman olmuş biri olarak kesinlikle deneyeceğim! :)

Gonca Kaya dedi ki...

Ben de bir turlu uzatamiyorum sacimi, boyle savura savura gezeyim istiyorum! Deneyecegim :)

Duygu Senyurek dedi ki...

yerim senin güzel saçlarını=))

Jassmeen Mode dedi ki...

denemek lazım.. :)

http://jassmeenmode.blogspot.com/

Tugce Baysal dedi ki...

Yaaaa bende şikayetçiyimdir hızlı uzamasından :D Gerçi sonunda kısa kestirdim bu aralar uzatma evresindeyim eskisi gibi :) Bunu yazdığın iyi olmuş hemen notlarımın arasına ekledim :)