20 Şubat 2013 Çarşamba

dANKE Tee Kazananları / Winners

dANKE Tee Project kapsamında düzenlediğim çekilişin sonuçlarını açıklamaya geldi sıra. Kadın Tshirt'lerinin kazananları sırasıyla: emine (S beden / 1.), Rookie Icon (M beden / 2.), Gizem Bayraktar (L beden / 3.) ve Birce Nas Atılman (L beden / 4.).
Women Tee Winners (L to R): emine, Rookie Icon, Gizem Bayraktar, Birce Nas Atılman.

Erkek Tshirt'lerinin sırayla kazananlarıysa şöyle: Oğuz Akdeniz (M beden / 1.), cangz (M. beden / 2.), Güven Turan (M beden / 3.) ve ben Raif (L beden / 4.). Tüm kazananlara mail yoluyla ulaşacağım, kazanamayanlarla da gelecek çekilişlerde görüşmeyi umuyorum!
Men Tee Winners (L to R): Oğuz Akdeniz, cangz, Güven Turan, ben Raif.

5 yorum:

Güven Turan dedi ki...

Çok sevindim. Çok teşekkürler!! ;)))

Gizem Bayraktar dedi ki...

heyoooo :) teşekkürler.

ben Raif dedi ki...

Oleeeeyy :) Sonunda şeytanın bacağını kırdım sanırım, teşekkür ederim :D

emine dedi ki...

Yuppiiiii çok teşekkürler :)

cangz dedi ki...

Çok sevindim teşekkürler.Bilgilerimi gönderdim bile :)