28 Şubat 2013 Perşembe

An Outfit w/ Bart Simpson

Sonunda Bart Simpson kazağımı giyebildim! Kendimi neşelendirmek için biraz renkli bir makyaj ve bana enerji verecek kıyafetlerden daha iyi bir ikili düşünemiyorum :) Küçüklüğümden beri hep Lisa'nın tarafında olsam da, artık biraz eğlenmenin vakti geldi.. 
Finally I had a chance to wear my Bart Simpson sweater! Nothing can be better than a bit of colourful make-up and fun clothes for motivation :) During my childhood I've always been on Lisa's side, but this is time to have fun..

Bu kazak Cara Delevigne'nin üstünden tanıdık sizlere, biliyorum. Bambaşka fiziklere ve tarzlara sahibiz, benim tercihim kombinin gerisini kurtarıcı siyah eteğimle sade tutmak oldu.
And I know you remembered this sweater from Cara Delevigne's street style. We have both different styles and appearances, so my choice was to keep it simple with a black bodycon skirt.

Kazak / Sweater: sheinside.com
Bileklikler / Bracelets: Koton & Desa

4 yorum:

valki dedi ki...

aşırı şiriiiiiiin çok beendim ki^^

blackberryfashion dedi ki...

I like Simpson so much :) great sweater! :)

Chicnova Giveaway – Win a $30 voucher!

Hamide... dedi ki...

çok cici kazak bu ya çok seviyorum üstünde de süper olmuş canım...

Tugce Baysal dedi ki...

Kazağın çok şekeeer çok sevdim :)