17 Ocak 2013 Perşembe

Rimmel London Gold Save the Queen

Rimmel London'ın çıkarttığı her yeni oje serisi gibi, Metal Rush da heyecanla beklediklerim arasındaydı. Dört rengi de edindim, ilk deneme fırsatı edindiğim 'God Save the Queen' oldu. Yer yer yeşilimsi ve turuncumsu ışıltılara sahip, ancak ayrı birer renk olarak gözükmek yerine altın rengine hafif eskitilmiş havası katıyorlar. Altın rengi oje pek bana göre olmamıştır her zaman ama göz yormayacak cinsten, farklı bir altın tonuna hayır diyemedim.
As you know, I'm into every single nail polish released by Rimmel London. So Metal Rush collection was the news to get excited. I got all four colours but have the chance to try 'God Save the Queen' first. When you check out the bottle, you'll see green and orange-ish shimmer in it. On nails they give a touch which prevents to make your eyes cry because of the high amount of shine for a person who isn't go for gold much (e.g. me). This is an unique shade of gold and deserves a try.

9 yorum:

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Rengini çok beğendim. nereden aldığını sorabilir miyim ?

*ssdesignbutik dedi ki...

TAM ARADAĞIM RENK OJE inanmıyorumm çook sağol :) baydıldımmm buna!!!
aranan griyi bulmuştum bu da tam aradığım altın sarısı!!

Jassmeen Mode dedi ki...

alışılmışın dışında.. farklı duruyor...

http://jassmeenmode.blogspot.com/

What's Next dedi ki...

@YAVRUTO; rimmel london markası, watsons'larda var :)

@ssdesignbutik; ne mutlu aradığını bulmanda yardımım dokunduysa :) diğer üç renk de belki tam aradığın tarzdadır ^^

@Jassmeen Mode; kesinlikle katılıyorum, sevme nedenim tam da bu!

Lulu dedi ki...

Bence cok guzel bu aralar tam istediğim renk

sbldmrc dedi ki...

Gold renklerdeki ojeler şişede durduğu gibi durmuyor hiç ama bu oldukca güzel görünüyor. güle güle kullan canım ;)

Sibel

Junkhead dedi ki...

Aaa bu sana nasıl yakışmııış ;)Ben altın rengi ve tonlarıyla bir barışamadım gitti peeh :D

Adsız dedi ki...

sanırım bu sefer kendin sürmemişsin ojeyi:)pek güzel olmuş

BÜTÜ dedi ki...

bu renge bayıldım mutlaka denemeliyim :)