15 Ocak 2013 Salı

pop art icon.

Sanat tarihini keşfe daldığım süreçte en en sevdiğim akımlardan biri de Pop Art oldu hep. Canlı renklerin cazibesinin yanına günümüze de uyarlanabilecek mesajıyla özelliğini kaybetmeyen eserlerin çıktığı dönem olduğu şüphesiz. Ama burada da yazdığım gibi sıra Op Art'ta.. Oasap'dan edindiğim bluzun son tüketim tarihi geçmeden sizlere de göstermek istedim; bazen bir parçayı mümkün olan en iyi kombini yapmak için defalarca giyeriz ve en sonunda en doğrusunu buluruz ya, bu kombinin hikayesi de o.
Since the day I started to get lost in the deep history of art, one of the movements which appealed me was Pop Art. Besides its bright colour palette, its message which you can adapt today too was the best. But as I mentioned already here, it's the turn of Op Art.. Before this trend expires I wanted you show my Oasap blouse; sometimes we make couple outfits with an item until we find the rightest. This is the exact story of this outfit.

Bluz / Blouse: Oasap
Etek / Skirt: H&M
Bileklik / Bracelet: Didem'in İzi

7 yorum:

oğuz akdeniz dedi ki...

resimler biraz flu O)

Ceren dedi ki...

Pop-art candır. Sana da çok yakışmış. Gözlüklerine bayılıyorum yaa ♥♥♥

blackberryfashion dedi ki...

beautiful print :)

kendim yap-DIY-dım dedi ki...

bunlar hep phillip Lim'in işi bak heheh :D

Hamide... dedi ki...

çok beğendim çok yakışmış valla...

Jassmeen Mode dedi ki...

bluzun güzelmiş

http://jassmeenmode.blogspot.com/

gulsinem dedi ki...

Selam blogunu yeni keşfettim :) güzel bi kombin olmuş. sevgiler