9 Ocak 2013 Çarşamba

NARS Satellite of Love

İtiraf ediyorum, ben bir aydınlatıcı bağımlısıyım. Aydınlatma olayı önemli benim için; kalemlikten nasıl ki fosforlu kalemim eksik olmazsa, aynı şekilde makyaj çantamdan da aydınlatıcım eksik olmuyor. Nars & Andy Warhol işbirliğinden Edie'nin ardından sıra aydınlatıcıya geldi :) Sitesinde 'sparkling gold sand' olarak tanımlanmış ve spot ışıkları altında çok canlı görünse de gayet güvenli bir aydınlatıcı. Sıcak tonlu tenlere yakışacak, altın ışıltılı bir ürün.. Ama Nico'nun yeri hala ayrı!
Confession: I'm a highlighter addict. Highlighting is important for me; consider the highlighter blush in your make-up case as the neon marker in your pencil case. Sounds pretty important, huh? After adding the Edie set from Nars & Andy Warhol collaboration to my collection, Satellite of Love was next to get on my list :) Defined as 'sparkling gold sand', perfect choice for warm under-toned skins and in my opinion, you can't over-do it.. But still I can't imagine my life without Nico!

10 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Yüzde de görmek isteriz ama böyle çok kuru kuru oluyoorr :)))

What's Next dedi ki...

@nasli; yüzümde göstermem için örnek bir makyaja ihtiyacım var, özel bir şey gösteremem. ama son zamanlarda makyajımda kullandıklarımı 'ne giydim' yazılarına ekliyorum, bu ürünü kullandığımda da not düşerim :)

blackberryfashion dedi ki...

beautiful color :)

Mia Wallace dedi ki...

ya evet foto koysana ben de aydınlatıcı almak istiyorumm!

Jassmeen Mode dedi ki...

güzel bir ürüne benziyor...

denemek lazım

http://jassmeenmode.blogspot.com/

Bushe dedi ki...

Hemen denemeli :*

CMOS dedi ki...

eheheh sana katılıyorum aydınlatıcı en az rimel kadar öenmli bence:)

Prettyinpink bride dedi ki...

nars tan memnun kalmayan varmı bilmem ama bnm çok sevdiğim bir marka.

www.prettyinpinkbride.com

Duygu Senyurek dedi ki...

ay yorumum oldu mu anlamadım=) seni özledim yazmştım=))

fashionDishape dedi ki...

Bu markanın aydınlatıcısını hiç denemedim ama en kısa zamanda alıp denemeyi dusunuyorum:)