2 Ocak 2013 Çarşamba

Moment of Absolute Clarity

Yeni yılın bana getirdiği ilk iki şey; kırmızı takıntısı ve netlik oldu. Genellikle kararlı bir insan olsam da teklediğim anlar oluyordu şüphesiz. Yeni yıla girmeden önceki birkaç günlük süreç ve bu ilk günde hayatımda neyi isteyip neyi istemediğime net bir karar verdim. Kırmızı da bildiğim en 'net' renklerden biri olarak son zamanlarda çokça hayatımda.. 
Two things that the newest year brought to my life; a little obsession about red and clarity / a clear view. I may be a determined person in general but I have some dilemma moments too. In the last days of 2012 and now, I had a change to decide which way to take. And currently red is my favourite colour as the 'clearest' colour.. This was an outfit for 'last minute shopping' :)

 "A few times in my life I've had moments of absolute clarity, when for a few brief seconds the silence drowns out the noise and I can feel rather than think, and things seem so sharp and the world seems so fresh. I can never make these moments last. I cling to them, but like everything, they fade. I have lived my life on these moments. They pull me back to the present, and I realize that everything is exactly the way it was meant to be."

Bluz / Blouse: Beyoğlu İş Merkezi / From a local bazaar
Kot ceket / Denim jacket: H&M
Manto / Coat: Topshop
Eldiven / Handgloves: Decathlon
Çanta / Bag: Oasap

7 yorum:

sbldmrc dedi ki...

Nişantaşı, kurşun askerler, kırmızı, yeni yıl hepsi çok güzel.. çantan da cok güzel canım..

Curcunam dedi ki...

Edacım çok şirinsin her zaman olduğu gibi bu gözlüklerin senle bütünleştiğine inanıyorum başkasında görsem yadırgarım gerçekten :)) Nice güzel seneler dilerim!

D. Betty dedi ki...

Kırmızı iyidir, çabuk çıkmaz:)
2013 kırmızıdan da parlak geçsin Edacığım!

life is style dedi ki...

hi sweetie, great blog u have :)
following now, hope you do the same..
kisses :)

xmedy dedi ki...

Gözlükler seni daha oldun ve zeki göstermis.. Cute :-)

Lila Moonlight dedi ki...

Grilerle kirmiziyi guzel kombinlemissin. Kirmizi sevilmezmi zaten, ben de ozellikle yilbasi ve civarinda daha severek kullaniyorum. Hatta bol kirmizili objelerle dolu bir post yapicam bu hafta : ) Cantani cok begendim : ) Ben de sana renkli ve huzurlu bir 2013 diliyorum : )

Iwelay dedi ki...

nice!