21 Ocak 2013 Pazartesi

legen -wait for it- dary!

Pazar günü MochaDaily blogunun yazarı Gülden'le bir işler peşindeydik; bolca güldük, çok konuştuk, hoplayıp zıplayarak resmen deşarj olduk :) Geriye koca bir günü kelimelere dökmek kaldı.. Siz, okuyucular, bizim gerçek yüzümüzü keşfetmeden önce mini bir kombin postu yapmak istedim, en normal pozlarımdan! Devamı için Şubat ayını bekleyeceğiz ama, söz mü?
We were after a thing with MochaDaily's founder & editor & everything Gülden, whole Sunday long; laughed a lot, talked non-stop and burnt calories while hopping around :) The only thing which left is articulating the whole day.. But before you see, our readers, how crazy we are, I wanted to post my outfit - with my most normal poses! You need to wait until February, deal?

Özet geçecek olursam: H&M indiriminden bulduğum bu etekle aşk yaşıyorum, hemen her renk bluzla kombinlemek için dayanılmaz bir istek duyuyorum. Ve 'Wedge sneakers' olayına bir şans verdim, pişman değilim, çook rahatlar :)
In brief: I'm feeling myself lucky, for finding this H&M skirt on sale, feeling a strong desire to match it with blouses in every colour. And I gave a try to the 'wedge sneakers' thing, definitely not regretting it because they're extremely comfy :)

Bluz / Blouse: BIKBOK
Etek & Kolye / Skirt & Necklace: H&M
Kemer / Belt: Deniz Berdan for Collezione
Sneakers: Bershka (new)

12 yorum:

Girlie Little Things dedi ki...

çok tatlısınız!
eteğine bayıdım Eda'cım. :)
sevgiler...
-Burcu
http://www.girlielittlethings.blogspot.com/

Rookie Icon dedi ki...

botlardan bende istiyorum. :( nerden buldun yok hiç bir yerde

Sabrina T. dedi ki...

nice pics, love the skirt!

Patchwork à Porter

sbldmrc dedi ki...

Bir wedge sneakers a sahip olmadıgımı farkettim şuan sende görünce :)Senin biraz herkes gibi olmadıgını düşünüyorum ve tarzını farklı buluyorum. Harikasın !

Sibel

www.sbldmrc.com

Hamide... dedi ki...

süpersiniz enerjiniz ta buralara kadar geldi valla :)

Ayshe Rose dedi ki...

Edacim cok guzelmis etegin renkleri gercekten :)

http://www.stylishtimes.net

valki dedi ki...

bordo ruj acaip yakışmııış^^ <3

SED dedi ki...

çok beğendim :) heyecanla bekliyorum:)))

Dilara Köseler dedi ki...

etek gerçekten çok hoş :)

www.dilarakoseler.blogspot.com

Mocha Daily dedi ki...

:) Çok güzel bir gün geçirdik değil mi?

Duygu Senyurek dedi ki...

eteğini yerim snein bende seni çok lzeidm ya
15 tatile girmedin mi hala?
girdysen görüşelm olmadı çarşamba sabah 11 de kotonda event var sabah.ona gel ,adresi mail atim sana gelecksen

Jassmeen Mode dedi ki...

eteğin renkleri açısından gerçekten çok kullanışlı...

sneakers tutkusuna sende katılmışsın :)

http://jassmeenmode.blogspot.com/